Celem tego działania jest zaoferowanie tzw. zasięgu transakcyjnego, czyli narzędzi wspierających sprzedawców na Allegro.pl poprzez wyróżnienie ofert w atrakcyjny i skuteczny sposób. W efekcie ułatwi to reklamodawcom zbudowanie bazy powracających klientów w ramach platformy Allegro. Nowe formy reklamy zostaną zaoferowane wyłącznie partnerom Allegro: producentom, importerom, dystrybutorom, resellerom, retailerom i właścicielom marek. Początkowo będą to partnerzy oferujący swoje produkty w Strefie Marek.

Dostępna będzie cała powierzchnia reklamowa w serwisie, który według PBI/Gemius Megapanel dociera do blisko 12,5 mln użytkowników, w różnych formatach wraz z  precyzyjnym targetowaniem z wykorzystaniem danych zakupowych. Planowane jest także wprowadzenie formatów specjalnych, adresowanych do znanych marek, łączące reklamę online z reklamą offline.

Wszystkie reklamy kierować będą wyłącznie do ofert, listingów oraz landing pages wewnątrz Allegro.

Ze względu na to, że produkty reklamowe na Allegro mają pomagać budować biznes reklamodawcy w serwisie, zwiększając jego sprzedaż, a więc mogą być uzależnione od wartości lub wzrostu sprzedaży. Możliwe są rozliczenia w wielu modelach, w tym revenue share. Warunki ustalane indywidualne, zależne od wielkości, zasięgu, spodziewanych efektów kampanii, itp.

- Dzięki nowemu projektowi reklamowemu nasi partnerzy będą mogli wykorzystać w pełni potencjał platformy Allegro wspierając swoją sprzedaż. Potencjał to 12,5 mln użytkowników miesięcznie według PBI Gemius Megapanel. Naszym celem jest pomoc w zwiększaniu wartości sprzedaży naszych partnerów. Na korzyść tej oferty przemawia to, że reklama będzie kierowana do osób zainteresowanych kupnem poszczególnych produktów, a nie do dużych grup przypadkowych odbiorców, często zirytowanych inwazyjnym charakterem reklamy.  W ten sposób nasz zasięg będzie wykorzystany nie tylko do wzmacniania pozycji marek ale przede wszystkim generowania dodatkowej sprzedaży. Wierzymy, że skorzystają na tym także kupujący, dla których reklama  będzie miała dużą wartość informacyjną  i pomagające im znaleźć atrakcyjne towary i promocje. - mówi Tomasz Nowak, Marketplaces Commercial Director w Grupie Allegro.

Nowa oferta przeznaczona jest dla dużych partnerów; dla małych partnerów jest przeznaczona oferta automatyczna Allegro Ads, wprowadzona kilka tygodni temu

Biuro prasowe

Grupa Allegro Sp. z o.o.

prasa@allegro.pl

Powiązane artykuły

Brytyjska marka Next wchodzi do Polski przez Allegro
Jedna z najpopularniejszych sieci handlowych z Wielkiej Brytanii wchodzi na polski rynek. Marka NEXT obecna jest w 40 krajach na całym świecie, w Polsce klientów postanowiła poszukać wśród internautów - ubrania z jej najnowszej kolekcji dostępne są już na Allegro. 
MiniPaczka – nowa forma dostawy od Allegro i InPost
Od 22 lutego 2017 r. sprzedający będą mogli udostępniać kupującym nową formę dostawy: Allegro MiniPaczka InPost. Nowa forma będzie miała lepsze parametry niż wycofywana jednocześnie usługa Allegro Polecony InPost. 
Usługi InPost Allegro mają 20% udział w ofertach Allegro
Jak podaje nasz partner – InPost – w komunikacie prasowym, usługi dostaw sygnowane Allegro InPost są dostępne w 20% ofert na Allegro. Oznacza to, że już w ponad 11 mln ofert dostępne są dostawy poprzez InPost. Pod koniec 2015 roku zasięg InPost na Allegro był o połowę mniejszy. 
Aukcje WOŚP od kuchni. Tak powstała popularna platforma charytatywna
Pierwsza aukcja na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy pojawiła się na Allegro 17 lat temu. Chociaż od tego czasu możliwości wsparcia Finału z każdym rokiem jest coraz więcej, to licytacje wciąż cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem Polaków. Tylko w ubiegłym roku kwota zebrana podczas licytacji osiągnęła rekordowe 4,5 mln złotych.