biuro prasowe
Grupa Allegro Sp. z o.o.
Warszawa, 28 stycznia 2015, 01:00

Allegro uwalnia przestrzeń reklamową w całym serwisie

Nowa oferta reklamowa serwisu allegro.pl obejmie przestrzeń dotąd zarezerwowaną dla autopromocji. Początkowo będzie dostępna dla dużych i znanych marek, a następnie dla wszystkich partnerów serwisu.

Celem tego działania jest zaoferowanie tzw. zasięgu transakcyjnego, czyli narzędzi wspierających sprzedawców na Allegro.pl poprzez wyróżnienie ofert w atrakcyjny i skuteczny sposób. W efekcie ułatwi to reklamodawcom zbudowanie bazy powracających klientów w ramach platformy Allegro. Nowe formy reklamy zostaną zaoferowane wyłącznie partnerom Allegro: producentom, importerom, dystrybutorom, resellerom, retailerom i właścicielom marek. Początkowo będą to partnerzy oferujący swoje produkty w Strefie Marek.

Dostępna będzie cała powierzchnia reklamowa w serwisie, który według PBI/Gemius Megapanel dociera do blisko 12,5 mln użytkowników, w różnych formatach wraz z  precyzyjnym targetowaniem z wykorzystaniem danych zakupowych. Planowane jest także wprowadzenie formatów specjalnych, adresowanych do znanych marek, łączące reklamę online z reklamą offline.

Wszystkie reklamy kierować będą wyłącznie do ofert, listingów oraz landing pages wewnątrz Allegro.

Ze względu na to, że produkty reklamowe na Allegro mają pomagać budować biznes reklamodawcy w serwisie, zwiększając jego sprzedaż, a więc mogą być uzależnione od wartości lub wzrostu sprzedaży. Możliwe są rozliczenia w wielu modelach, w tym revenue share. Warunki ustalane indywidualne, zależne od wielkości, zasięgu, spodziewanych efektów kampanii, itp.

- Dzięki nowemu projektowi reklamowemu nasi partnerzy będą mogli wykorzystać w pełni potencjał platformy Allegro wspierając swoją sprzedaż. Potencjał to 12,5 mln użytkowników miesięcznie według PBI Gemius Megapanel. Naszym celem jest pomoc w zwiększaniu wartości sprzedaży naszych partnerów. Na korzyść tej oferty przemawia to, że reklama będzie kierowana do osób zainteresowanych kupnem poszczególnych produktów, a nie do dużych grup przypadkowych odbiorców, często zirytowanych inwazyjnym charakterem reklamy.  W ten sposób nasz zasięg będzie wykorzystany nie tylko do wzmacniania pozycji marek ale przede wszystkim generowania dodatkowej sprzedaży. Wierzymy, że skorzystają na tym także kupujący, dla których reklama  będzie miała dużą wartość informacyjną  i pomagające im znaleźć atrakcyjne towary i promocje. - mówi Tomasz Nowak, Marketplaces Commercial Director w Grupie Allegro.

Nowa oferta przeznaczona jest dla dużych partnerów; dla małych partnerów jest przeznaczona oferta automatyczna Allegro Ads, wprowadzona kilka tygodni temu
Newsletter
Trwa generowanie pliku zip
0%