Celem tego działania jest zaoferowanie tzw. zasięgu transakcyjnego, czyli narzędzi wspierających sprzedawców na Allegro.pl poprzez wyróżnienie ofert w atrakcyjny i skuteczny sposób. W efekcie ułatwi to reklamodawcom zbudowanie bazy powracających klientów w ramach platformy Allegro. Nowe formy reklamy zostaną zaoferowane wyłącznie partnerom Allegro: producentom, importerom, dystrybutorom, resellerom, retailerom i właścicielom marek. Początkowo będą to partnerzy oferujący swoje produkty w Strefie Marek.

Dostępna będzie cała powierzchnia reklamowa w serwisie, który według PBI/Gemius Megapanel dociera do blisko 12,5 mln użytkowników, w różnych formatach wraz z  precyzyjnym targetowaniem z wykorzystaniem danych zakupowych. Planowane jest także wprowadzenie formatów specjalnych, adresowanych do znanych marek, łączące reklamę online z reklamą offline.

Wszystkie reklamy kierować będą wyłącznie do ofert, listingów oraz landing pages wewnątrz Allegro.

Ze względu na to, że produkty reklamowe na Allegro mają pomagać budować biznes reklamodawcy w serwisie, zwiększając jego sprzedaż, a więc mogą być uzależnione od wartości lub wzrostu sprzedaży. Możliwe są rozliczenia w wielu modelach, w tym revenue share. Warunki ustalane indywidualne, zależne od wielkości, zasięgu, spodziewanych efektów kampanii, itp.

- Dzięki nowemu projektowi reklamowemu nasi partnerzy będą mogli wykorzystać w pełni potencjał platformy Allegro wspierając swoją sprzedaż. Potencjał to 12,5 mln użytkowników miesięcznie według PBI Gemius Megapanel. Naszym celem jest pomoc w zwiększaniu wartości sprzedaży naszych partnerów. Na korzyść tej oferty przemawia to, że reklama będzie kierowana do osób zainteresowanych kupnem poszczególnych produktów, a nie do dużych grup przypadkowych odbiorców, często zirytowanych inwazyjnym charakterem reklamy.  W ten sposób nasz zasięg będzie wykorzystany nie tylko do wzmacniania pozycji marek ale przede wszystkim generowania dodatkowej sprzedaży. Wierzymy, że skorzystają na tym także kupujący, dla których reklama  będzie miała dużą wartość informacyjną  i pomagające im znaleźć atrakcyjne towary i promocje. - mówi Tomasz Nowak, Marketplaces Commercial Director w Grupie Allegro.

Nowa oferta przeznaczona jest dla dużych partnerów; dla małych partnerów jest przeznaczona oferta automatyczna Allegro Ads, wprowadzona kilka tygodni temu

Biuro prasowe

Grupa Allegro Sp. z o.o.

prasa@allegro.pl
Strefa okazji – korzyści dla obu stron 
Strefa okazji na Allegro to największa w Polsce witryna, gdzie sprzedawcy oferują nowe przedmioty w bardzo atrakcyjnych cenach. Jeżeli zakupy dla Was to poszukiwanie najbardziej korzystnych ofert, to dobrze trafiliście. 
Jak dobrze szukać, żeby kupić?
Wyszukiwanie ofert na Allegro jest trywialnie proste, a wszystkie możliwe opcje pojawiają się po wpisaniu frazy do wyszukiwarki. Czasem jednak zdarza nam się zapomnieć kluczowego słowa, możemy czasem zgubić się w mnogości bardzo podobnych produktów albo nie być pewnymi co do szukanego przedmiotu. Jak wtedy sobie radzić? Przyjrzyjmy się głębiej wyszukiwarce Allegro.
Leasing na Allegro dla wszystkich
Dzięki współpracy Allegro z LeaseLink przedsiębiorcy mogą wziąć zakupione na platformie produkty w leasing. Do tej pory największym zainteresowaniem wśród leasingobiorców cieszyła się elektronika, z telefonami, komputerami i sprzętem RTV/AGD na czele. Po dwóch miesiącach od startu usługa staje się dostępna dla wszystkich podmiotów gospodarczych w Polsce, także niezarejestrowanych klientów platformy Allegro. Oczywiście wszystko online, bez przesyłania dokumentów.
Prezenty na Komunię: trendy z ostatnich 5 lat
Różaniec, łańcuszek z krzyżykiem, Biblia czy najnowszy model smartfona? Sprawdzamy, jak na przestrzeni ostatnich 5 lat zmieniały się trendy w prezentach z okazji Komunii.