Marcin Skowroński, który objął stanowisko Dyrektora ds. Przychodów Reklamowych, większość swojej kariery zawodowej realizował w segmencie reklamy online. Przez ostatnie kilka lat pełnił rolę Dyrektora Marketingu w Grupie Onet.pl SA a wcześniej odpowiadał za strategię produktu reklamowego. Doświadczenie i kompetencje Marcina Skowrońskiego są szczególnie istotne w kontekście realizacji strategii reklamy w Allegro. Serwis koncentruje się na wsparciu firm sprzedających na Allegro, nie zamykając się jednocześnie na innych reklamodawców, których oferta wpisuje się w transakcyjny kontekst Allegro.

Szczególne wsparcie otrzymują firmy obecne w Strefie Marek, dla których Allegro realizuje niestandardowe akcje reklamowe, wzmacniając ich potencjał sprzedażowy. Dzięki tym działaniom reklamodawcy mogą wykorzystać potencjał zasięgowy Allegro, które według badania PBI/Gemius Megapanel odwiedza blisko 12,5 miliona użytkowników miesięcznie.

W zespole Marcina Skowrońskiego pracuje również Paulina Matuszkiewicz, która dołączyła do Allegro w kwietniu br. i odpowiada za przychody w segmencie reklamy premium i projekty specjalne oraz Wojciech Bryzek, który zajmuje się reklamą kontekstową, czyli ogłoszeniami ads.allegro – automatycznym systemem reklamowym tworzonym wspólnie z firmą Netsprint.

Biuro prasowe

Grupa Allegro Sp. z o.o.

prasa@allegro.pl
Allegro wspiera polską gospodarkę cyfrową i co tydzień pomaga 500 nowym firmom rozpocząć sprzedaż w sieci
Od 20 lat Allegro odgrywa kluczową rolę w budowaniu polskiej gospodarki. Określane jako unikatowy w skali europejskiej polski „jednorożec” pomaga polskim małym i średnim firmom docierać do klientów z całego kraju i rozwijać działalność.
Allegro pomaga znaleźć to, co najważniejsze w życiu: nowa świąteczna reklama już dostępna
Od ukazania się poruszającego filmu o Dziadku w grudniu 2016 r. wielu Polaków co roku czeka na emocjonalne świąteczne wideo od Allegro. Tym razem opowiadamy kolejną wzruszającą historię o ważnych rzeczach: rodzinie, marzeniach i wspólnych doświadczeniach oraz o tym, jak ...
Małe i średnie firmy mają apetyt na rozwój
Polskie małe i średnie firmy stanowią 94% wszystkich sprzedawców na Allegro. Zaprosiliśmy ich do dyskusji o rozwoju polskiego sektora e-commerce, w trakcie Kongresu 590, największej w Polsce konferencji skupiającej się wokół tematyki MŚP.
Allegro dziękuje za 25. Pol’and’Rock Festival!
25. edycja Pol’and’Rock Festival z pewnością należała do wyjątkowych. Nie tylko ze względu na ciekawe koncerty i spotkania w Akademii Sztuk Przepięknych, ale także ze względu na wydarzenia w Strefie Allegro. Wyzwaniem było uświadomienie festiwalowiczów, jak można dbać o ...