Marcin Skowroński, który objął stanowisko Dyrektora ds. Przychodów Reklamowych, większość swojej kariery zawodowej realizował w segmencie reklamy online. Przez ostatnie kilka lat pełnił rolę Dyrektora Marketingu w Grupie Onet.pl SA a wcześniej odpowiadał za strategię produktu reklamowego. Doświadczenie i kompetencje Marcina Skowrońskiego są szczególnie istotne w kontekście realizacji strategii reklamy w Allegro. Serwis koncentruje się na wsparciu firm sprzedających na Allegro, nie zamykając się jednocześnie na innych reklamodawców, których oferta wpisuje się w transakcyjny kontekst Allegro.

Szczególne wsparcie otrzymują firmy obecne w Strefie Marek, dla których Allegro realizuje niestandardowe akcje reklamowe, wzmacniając ich potencjał sprzedażowy. Dzięki tym działaniom reklamodawcy mogą wykorzystać potencjał zasięgowy Allegro, które według badania PBI/Gemius Megapanel odwiedza blisko 12,5 miliona użytkowników miesięcznie.

W zespole Marcina Skowrońskiego pracuje również Paulina Matuszkiewicz, która dołączyła do Allegro w kwietniu br. i odpowiada za przychody w segmencie reklamy premium i projekty specjalne oraz Wojciech Bryzek, który zajmuje się reklamą kontekstową, czyli ogłoszeniami ads.allegro – automatycznym systemem reklamowym tworzonym wspólnie z firmą Netsprint.

Biuro prasowe

Grupa Allegro Sp. z o.o.

prasa@allegro.pl

Powiązane artykuły

Brytyjska marka Next wchodzi do Polski przez Allegro
Jedna z najpopularniejszych sieci handlowych z Wielkiej Brytanii wchodzi na polski rynek. Marka NEXT obecna jest w 40 krajach na całym świecie, w Polsce klientów postanowiła poszukać wśród internautów - ubrania z jej najnowszej kolekcji dostępne są już na Allegro. 
MiniPaczka – nowa forma dostawy od Allegro i InPost
Od 22 lutego 2017 r. sprzedający będą mogli udostępniać kupującym nową formę dostawy: Allegro MiniPaczka InPost. Nowa forma będzie miała lepsze parametry niż wycofywana jednocześnie usługa Allegro Polecony InPost. 
Usługi InPost Allegro mają 20% udział w ofertach Allegro
Jak podaje nasz partner – InPost – w komunikacie prasowym, usługi dostaw sygnowane Allegro InPost są dostępne w 20% ofert na Allegro. Oznacza to, że już w ponad 11 mln ofert dostępne są dostawy poprzez InPost. Pod koniec 2015 roku zasięg InPost na Allegro był o połowę mniejszy. 
Aukcje WOŚP od kuchni. Tak powstała popularna platforma charytatywna
Pierwsza aukcja na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy pojawiła się na Allegro 17 lat temu. Chociaż od tego czasu możliwości wsparcia Finału z każdym rokiem jest coraz więcej, to licytacje wciąż cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem Polaków. Tylko w ubiegłym roku kwota zebrana podczas licytacji osiągnęła rekordowe 4,5 mln złotych.