Marcin Skowroński, który objął stanowisko Dyrektora ds. Przychodów Reklamowych, większość swojej kariery zawodowej realizował w segmencie reklamy online. Przez ostatnie kilka lat pełnił rolę Dyrektora Marketingu w Grupie Onet.pl SA a wcześniej odpowiadał za strategię produktu reklamowego. Doświadczenie i kompetencje Marcina Skowrońskiego są szczególnie istotne w kontekście realizacji strategii reklamy w Allegro. Serwis koncentruje się na wsparciu firm sprzedających na Allegro, nie zamykając się jednocześnie na innych reklamodawców, których oferta wpisuje się w transakcyjny kontekst Allegro.

Szczególne wsparcie otrzymują firmy obecne w Strefie Marek, dla których Allegro realizuje niestandardowe akcje reklamowe, wzmacniając ich potencjał sprzedażowy. Dzięki tym działaniom reklamodawcy mogą wykorzystać potencjał zasięgowy Allegro, które według badania PBI/Gemius Megapanel odwiedza blisko 12,5 miliona użytkowników miesięcznie.

W zespole Marcina Skowrońskiego pracuje również Paulina Matuszkiewicz, która dołączyła do Allegro w kwietniu br. i odpowiada za przychody w segmencie reklamy premium i projekty specjalne oraz Wojciech Bryzek, który zajmuje się reklamą kontekstową, czyli ogłoszeniami ads.allegro – automatycznym systemem reklamowym tworzonym wspólnie z firmą Netsprint.

Biuro prasowe

Grupa Allegro Sp. z o.o.

prasa@allegro.pl

Załączniki

Pobierz wszystkie

jpeg

allegro_marcin_skowronski.jpg 1,06 MB

jpeg

allegro_wojciech_bryzek.jpg 960 KB

jpeg

allegro_paulina_matuszkiewicz_1_.jpg 939 KB

Powiązane artykuły

Aukcje WOŚP od kuchni. Tak powstała popularna platforma charytatywna
Pierwsza aukcja na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy pojawiła się na Allegro 17 lat temu. Chociaż od tego czasu możliwości wsparcia Finału z każdym rokiem jest coraz więcej, to licytacje wciąż cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem Polaków. Tylko w ubiegłym roku kwota zebrana podczas licytacji osiągnęła rekordowe 4,5 mln złotych. 
Allegro zmienia system komentarzy
Od 25 stycznia 2017 roku Allegro rozpocznie wprowadzanie zmian w systemie komentarzy do transakcji. Oceniać będą tylko kupujący i skrócony zostanie okres zbierania ocen oraz znikną oceny neutralne. Dzięki temu kupujący będą mogli korzystać z bardziej przejrzystego systemu oceny jakości obsługi sprzedających.
Allegro uruchamia program bonusowy dla wszystkich klientów
Wprowadzany dziś program pozwala bardzo szybko zamieniać uzyskane punkty za transakcje na zniżki w zakupach, dając użytkownikom realne korzyści finansowe.
Podaruj rzecz od serca, wspieraj Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy
Od lat znane osoby wystawiają aukcje na rzecz WOŚP, a dzięki platformie rzeczyodserca.pl mogą opowiedzieć historię związaną z ofiarowanym przedmiotem i zachęcić do jego licytacji. W ich ślady może pójść każdy, tak jak np. pracownicy Allegro, którzy w filmach wideo promują swoje aukcje z pakietem szkoleń czy scenariuszami do filmów „Legendy Polskie”.