Marcin Skowroński, który objął stanowisko Dyrektora ds. Przychodów Reklamowych, większość swojej kariery zawodowej realizował w segmencie reklamy online. Przez ostatnie kilka lat pełnił rolę Dyrektora Marketingu w Grupie Onet.pl SA a wcześniej odpowiadał za strategię produktu reklamowego. Doświadczenie i kompetencje Marcina Skowrońskiego są szczególnie istotne w kontekście realizacji strategii reklamy w Allegro. Serwis koncentruje się na wsparciu firm sprzedających na Allegro, nie zamykając się jednocześnie na innych reklamodawców, których oferta wpisuje się w transakcyjny kontekst Allegro.

Szczególne wsparcie otrzymują firmy obecne w Strefie Marek, dla których Allegro realizuje niestandardowe akcje reklamowe, wzmacniając ich potencjał sprzedażowy. Dzięki tym działaniom reklamodawcy mogą wykorzystać potencjał zasięgowy Allegro, które według badania PBI/Gemius Megapanel odwiedza blisko 12,5 miliona użytkowników miesięcznie.

W zespole Marcina Skowrońskiego pracuje również Paulina Matuszkiewicz, która dołączyła do Allegro w kwietniu br. i odpowiada za przychody w segmencie reklamy premium i projekty specjalne oraz Wojciech Bryzek, który zajmuje się reklamą kontekstową, czyli ogłoszeniami ads.allegro – automatycznym systemem reklamowym tworzonym wspólnie z firmą Netsprint.

Biuro prasowe

Grupa Allegro Sp. z o.o.

prasa@allegro.pl
Allegro Tech Days – święto technologii w Poznaniu
Zajęcia z programowania Allegro Tech Kids, walki robotów Sumo, bolid solarny, drony oraz elektryczne deski czy gogle VR – te i wiele innych atrakcji czekało w sobotę na odwiedzających siedzibę Allegro w Poznaniu. Organizowane przez Fundację Allegro All For Planet wydarzenie zakończył 24-godzinny hackathon, którego zwycięzcami zostali studenci Politechniki Poznańskiej. Wszystko to w ramach trwającej od kilku miesięcy kampanii społecznej „Kręć kilometry po technologię”.
Diabelskie urodziny Marysi w teledysku „Jezu jak się cieszę”
Allegro przygotowało filmową wersję teledysku do kolejnego utworu ze ścieżki dźwiękowej projektu Legendy Polskie. Tym razem główną bohaterką historii jest kilkuletnia Marysia, która zamienia urodzinową imprezę w koszmar. Za scenariusz i reżyserię „Jezu jak się cieszę” odpowiada Kordian Kądziela, a w obsadzie znalazł się m.in. Piotr Machalica.
Allegro rozwija obsługę klientów
Jakub Kłoczewiak dołączył do zespołu Allegro, obejmując stanowisko dyrektora ds. relacji z klientem. Będzie odpowiedzialny za to, aby kontakt z Allegro był szybki, bezproblemowy i użyteczny.
Bezpłatne warsztaty z programowania dla dzieci
„Nauka przez zabawę” to hasło, które da się realizować! W środku lata i to ze specjalistami IT z Allegro. Na pierwszym takim wydarzeniu technologicznym w Polsce odbędzie się ponad 30 warsztatów w sześciu blokach tematycznych. Zajęcia będą bezpłatne i przygotowane z myślą o dzieciach w wieku od 4 do 16 lat. Wszystkie w otoczeniu technologicznych nowinek, robotów humanoidalnych, elektrycznych desek i rowerów, dronów oraz innych atrakcji. To, organizowane przez Fundację Allegro All For Planet, Allegro Tech Days, które zagości w Poznaniu już 15 lipca!