Marcin Skowroński, który objął stanowisko Dyrektora ds. Przychodów Reklamowych, większość swojej kariery zawodowej realizował w segmencie reklamy online. Przez ostatnie kilka lat pełnił rolę Dyrektora Marketingu w Grupie Onet.pl SA a wcześniej odpowiadał za strategię produktu reklamowego. Doświadczenie i kompetencje Marcina Skowrońskiego są szczególnie istotne w kontekście realizacji strategii reklamy w Allegro. Serwis koncentruje się na wsparciu firm sprzedających na Allegro, nie zamykając się jednocześnie na innych reklamodawców, których oferta wpisuje się w transakcyjny kontekst Allegro.

Szczególne wsparcie otrzymują firmy obecne w Strefie Marek, dla których Allegro realizuje niestandardowe akcje reklamowe, wzmacniając ich potencjał sprzedażowy. Dzięki tym działaniom reklamodawcy mogą wykorzystać potencjał zasięgowy Allegro, które według badania PBI/Gemius Megapanel odwiedza blisko 12,5 miliona użytkowników miesięcznie.

W zespole Marcina Skowrońskiego pracuje również Paulina Matuszkiewicz, która dołączyła do Allegro w kwietniu br. i odpowiada za przychody w segmencie reklamy premium i projekty specjalne oraz Wojciech Bryzek, który zajmuje się reklamą kontekstową, czyli ogłoszeniami ads.allegro – automatycznym systemem reklamowym tworzonym wspólnie z firmą Netsprint.

Biuro prasowe

Grupa Allegro Sp. z o.o.

prasa@allegro.pl