Marcin Skowroński, który objął stanowisko Dyrektora ds. Przychodów Reklamowych, większość swojej kariery zawodowej realizował w segmencie reklamy online. Przez ostatnie kilka lat pełnił rolę Dyrektora Marketingu w Grupie Onet.pl SA a wcześniej odpowiadał za strategię produktu reklamowego. Doświadczenie i kompetencje Marcina Skowrońskiego są szczególnie istotne w kontekście realizacji strategii reklamy w Allegro. Serwis koncentruje się na wsparciu firm sprzedających na Allegro, nie zamykając się jednocześnie na innych reklamodawców, których oferta wpisuje się w transakcyjny kontekst Allegro.

Szczególne wsparcie otrzymują firmy obecne w Strefie Marek, dla których Allegro realizuje niestandardowe akcje reklamowe, wzmacniając ich potencjał sprzedażowy. Dzięki tym działaniom reklamodawcy mogą wykorzystać potencjał zasięgowy Allegro, które według badania PBI/Gemius Megapanel odwiedza blisko 12,5 miliona użytkowników miesięcznie.

W zespole Marcina Skowrońskiego pracuje również Paulina Matuszkiewicz, która dołączyła do Allegro w kwietniu br. i odpowiada za przychody w segmencie reklamy premium i projekty specjalne oraz Wojciech Bryzek, który zajmuje się reklamą kontekstową, czyli ogłoszeniami ads.allegro – automatycznym systemem reklamowym tworzonym wspólnie z firmą Netsprint.

Biuro prasowe

Grupa Allegro Sp. z o.o.

prasa@allegro.pl
Licytuj kreacje polskich projektantów i wesprzyj Fundację Dajemy Dzieciom Siłę
Moda może iść w parze z dobroczynnością - udowadniają to akcje takie jak ta, organizowana przez Plejadę. W trakcie gali Pożegnanie Lata z Plejadą/Białe noce Monaco we wnętrzach Zamku Królewskiego w Warszawie zaprezentowano pięć wieczorowych kreacji przygotowanych przez najważniejszych polskich projektantów: Joannę Przetakiewicz (La Mania), Tomasza Olejniczaka (Tomaotomo), duet Paprocki & Brzozowski, Dawida Wolińskiego oraz Natashę Pavluchenko. Każdą suknie można wylicytować na platformie charytatywni.allegro.pl. Całkowity dochód z akcji zasili konto Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę.
Czy młodych Polaków trzeba uczyć zakupów w Internecie?
Kilka kliknięć, płatność online i oczekiwanie na wybrany produkt. Do tych prostych działań ograniczają się obecnie zakupy przez Internet. Czy jednak dla każdego użytkownika Internetu zadanie to jest tak samo proste? Według Izby Gospodarki Elektronicznej niekoniecznie. Z tego względu we współpracy z Allegro wydała mikroporadnik „Kupuję w sieci”, który jest elementem cyklicznej akcji edukacyjnej o takiej samej nazwie. W 2017 roku w jej ramach zorganizowano „Cyfrowy Tydzień w Rybniku”, gdzie w dniach 18–22.09.2017 r. odbywają się prelekcje oraz warsztaty na temat e-commerce m.in. dla młodzieży.
Coś się kończy, coś zaczyna, czyli finał programu stażowego Summer e-Xperience 2017
Kolejna edycja programu stażowego, organizowanego przez Allegro, właśnie przeszła do historii. Przez dwa miesiące 38 osób, pod okiem mentorów, zdobywało doświadczenie w różnych obszarach: od technologii, poprzez finanse, operacje aż po marketing. Nie można uczestniczyć w lepszych zajęciach z e-commerce w Polsce!
Ty też możesz pomóc budować Świetlikowo
Allegro po raz kolejny udowadnia, że technologia może pomóc w rozwiązywaniu ludzkich problemów. Tym razem naszym wspólnym celem jest zbudowanie Świetlikowa, czyli bezpłatnego Centrum Opieki Dziennej dla nieuleczalnie chorych dzieci Fundacji Śląskie Hospicjum dla Dzieci w Tychach. Każdy może dołożyć swoją cegiełkę do budowy, biorąc udział w akcji na charytatywni.allegro.pl.