Strona głównaAktualnościInformacje prasoweArchiwumPodcastyMateriały do pobrania EN
Poznaj Allegro Podcast!
SEZON II #8
O Pyramid Principle - Aleksander Otłowski

Komunikacja - dlaczego jest to istotny element każdej firmy? Skąd wzięła się idea ustrukturyzowanej komunikacji w ramach naszej organizacji? Jakie są główne zasady PP? W jaki sposób buduje się przekaz wg tej metodologii?Jaka jest wartość takiego rozwiązania? Jaki jest cel? W jaki sposób doszliśmy w Allegro do decyzji, żeby pracować z PP? Do czego używamy PP w ramach organizacji? Kto i w jaki sposób może skorzystać na zastosowaniu takiego podejścia? W jaki sposób można zdobywać umiejętności w tym zakresie? Czy są jakieś narzędzia do tego? Jakie są kryteria sukcesu dla komunikatu zredagowanego wg metodologii PP?
Między innymi na te pytania odpowie Aleksander Otłowski, Project Manager w Allegro.

Aleksander Otłowski, Project Manager
Project Manager z zespołu International Expansion. Zaangażowany w inicjatywę od wstępnych przemyśleń strategicznych po operacyjne aspekty prowadzenia projektu. Przed IE członek zespołu Corporate Development odpowiedzialnego za wprowadzenie na rynek i dalszy rozwój Allegro SMART! a także projekty M&A (m.in. eBilet czy Mall Group). Od początku związany z przygotowaniem dziesiątek dokumentów wspierających decyzje na poziomie zarządczym. Prywatnie - podróżnik i wielki fan NBA a szczególnie rzutu za trzy w wykonaniu Stepha Curry’ego

SEZON II #7
O tym, jak budujemy najlepszą jakość obsługi klienta w Polsce - Lilianna Szymańska i Łukasz Pawłyszyn

Jak wygląda obszar obsługi klienta w Allegro? Jakie są główne cele obszaru obsługi klienta? W jaki sposób można wyróżnić się na rynku w kontekście organizacji obszaru obsługi klienta? Jak wygląda temat innowacji w tym obszarze? Jakie trendy panują w tym obszarze? Co robimy w Allegro, żeby nasza obsługa klienta była jak najlepsza? Co jest dla nas priorytetem w zakresie organizacji pracy obszaru obsługi klienta? W jaki sposób mierzymy sukces w tym obszarze?
Między innymi na te pytania odpowie Lilianna Szymańska, CX Quality and Development Manager oraz Łukasz Pawłyszyn, Senior Trainer w Allegro.

Lilianna Szymańska, CX Quality and Development Manager
Z wykształcenia jest księgarzem, więc z obsługą klienta związana od zawsze, w tym od ponad 16 lat w Allegro. Lubi upraszczać standardy, śledzić trendy w obsłudze klienta e-commerce, poprawiać doświadczenia klientów i sprzedających oraz wspierać rozwój ludzi, z którymi pracuje. Współtworząc zespół CX w Oficjalnym Sklepie Allegro, sprawdziła jak to jest sprzedawać na Allegro. Obecnie wykorzystuje swoje doświadczenie jako szefowa zespołu jakości w dziale obsługi sprzedającego w CX. Choć całe życie mieszka w Poznaniu, jest wielką fanką Polski wschodniej i długich spacerów.

Łukasz Pawłyszyn, Senior Trainer
Ekspert Customer Experience - trener odpowiedzialny za obszar szkoleń, rozwój kompetencji, doskonalenie jakości CX, webinaria, edukacyjny content video i publikacje na temat sprzedaży internetowejCertyfikowany trener - uprawnienia certyfikacyjne m.in. Extended Disc, Talenty Gallupa, Odporność psychiczna MTQ48, Prosty język ®Wykładowca akademicki - Uniwersytet Jagielloński | Uniwersytet WarszawskiHead of Jury - Polish Contact Center Awards | Telemarketer Roku

SEZON 2 #6
O spotach wizerunkowych Allegro - Joanna Kobylińska-Andrzejak i Łukasz Bielewicz
Jak wygląda struktura naszego obszaru marketingowego? Czym jest brand management i o co w nim chodzi? Jak powstaje kampania wizerunkowa? W jaki sposób przeprowadza się badania do takiej kampanii? Ile osób jest zaangażowanych w realizacje spotu reklamowego? W jaki sposób mierzymy skuteczność naszych działań?
Między innymi na te pytania odpowiedzą Asia Kobylińska-Andrzejak, Brand Management Expert oraz Łukasz Bielewicz, Brand Management Expert.

Joanna Kobylińska-Andrzejak, Brand Management Expert
Brand Manager z 14 letnim doświadczeniem w obszarze marketingu. Doświadczona w tworzeniu strategii komunikacyjnych, współprowadzeniu badań, zakupu mediów, po uczestnictwo w procesie produkcyjnym. Pracę w Allegro rozpoczęła od prowadzenia kampanii mobile, a także kampanii sprzedażowych kategorialnych i multikategorialnych. Na swoim koncie ma m.in. koordynację: kampanii świątecznej “Czego szukasz w Święta – English for Beginners” (nagrodzone Brązowym Lwem na Cannes Lions 2017), kampanii “Czego szukasz na co dzień – Gitara” (Epica 2016, srebro), kampanii „Album | Reklama świąteczna 2019”, Teledysku świątecznego Allegro – „Wspólna chwila”, świątecznej kampanii wizerunkowej 2021 “To co najważniejsze”. W roku 2021 odpowiedzialna za przeprowadzenie pierwszych kampanii wizerunkowych Allegro skierowanych do Young Buyers, jak i Silver Generation. W ramach poszerzania swoich kompetencji dotyczących zachowań międzyludzkich jest absolwentką podyplomowych studiów z Psychologii społecznej na SWPS (2021).

Łukasz Bielewicz, Brand Management Expert
Socjolog z ponad 19 letnim doświadczeniem w badaniach rynkowych, członek PTBRiO. Przez wiele lat zdobywał doświadczenia w różnych agencjach badawczych, m.in. jako szef zespołu badawczego w Kantar Millward Brown. Specjalizuje się w badaniach komunikacji i strategii marki. Przez 2 lata wspierał rozwój marek Plusa (Polkomtela) jako członek zespołu badawczego, obecnie wspiera rozwój marki Allegro w obszarze insightów oraz strategii marketingowej.

SEZON II #5
O trupach w lesie, czyli jak wygląda praca w zes
pole - Trust&Safety - Joanna Gęga i Marcin Wantuch
Czym jest bezpieczeństwo? Jak wygląda struktura obszaru Trust&Safety?Dlaczego w Allegro bezpieczeństwo klientów jest tak ważne? Czym jest Program Ochrony Kupujących? W jaki sposób zespół mierzy rezultaty swoich działań? Jakie wyzwania stoją przed zespołem w perspektywie międzynarodowej ekspansji?
Między innymi na te pytania odpowiedzą Joanna Gęga, Trust & Safety Manager oraz Marcin Wantuch, Trust & Safety Manager w Allegro.

Joanna Gęga, Trust&Safety Manager
Kierownik Zespołu Własności Intelektualnej w Dziale Zaufanie i Bezpieczeństwo w Allegro.pl. Specjalizuje się w prawie własności intelektualnej oraz regulacjach dotyczących odpowiedzialności podmiotów pośredniczących. Na co dzień zarządza zespołem, którego osią jest Program Współpraca w Ochronie Praw, wspierający egzekwowanie praw wyłącznych podmiotów zgłaszających naruszenia oraz działania związane z zarządzaniem portfolio znaków spółki.Ukończyła podyplomowe Studia Prawa Własności Intelektualnej na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego oraz Szkołę̨ Prawa Angielskiego i Europejskiego organizowaną przez University of Cambridge (British Law Centre). Członkini Grupy Ekspertów przy EUIPO Observatory.

Marcin Wantuch, Trust&Safety Manager
Manager w dziale Zaufanie i Bezpieczeństwo w Allegro.pl. Zajmuje się tematyką jakości sprzedaży w serwisie oraz przeciwdziałaniu naruszeniom zasad. Zarządza zespołami, które dbają o to by sprzedaż i obsługa posprzedażowa na Allegro odbywały się w profesjonalny sposób, użytkownicy działali zgodnie z zasadami platformy oraz przeciwdziałają stratom finansowym spółki.Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Prywatnie mąż i ojciec, zawodowo związany od lat z bezpieczeństwem internetowym, z zamiłowania szachista i motocyklista;)

SEZON II #4
O budowaniu marki osobistej - Karolina Kabat i Radosław Wojtysiak

Czym jest marka osobista? Jakie narzędzia wykorzystujemy do budowania marki osobistej? Jak Allegro wspiera budowanie marki osobistej?Czym jest program Allegro Life? Jakie korzyści niesie za sobą uczestniczenie w programie ambasadorskim?
Między innymi o tym opowie Karolina Kabat, Talent Acquisition Specialist oraz Radosław Wojtysiak, Senior Front-end Software Engineer.

Karolina Kabat, Talent Acquisition Specialist
Karolina pracuje w obszarze HR. Najbardziej interesuje się zagadnieniami z zakresu employer branding, Agile HR i trendów rekrutacyjnych na świecie. Na co dzień lubi tworzyć notatki graficzne. Po pracy Karolina chodzi na długie spacery, rysuje i słucha dużo muzyki.

Radosław Wojtysiak, Senior Front-end Software Engineer
Pasjonat technologii webowych. Pamięta czasy świetności znacznika “marquee”. Zainteresowany inżynierią oprogramowania. Gdy tylko to możliwe stara się dzielić swoją pasją i dotychczas nabytym doświadczeniem z innymi. Autor biuletynu na Linkedin "Praktyczny Rozwój Programisty" oraz organizator spotkań "Programistyczna Gadka".

SEZON II #3 
O działaniach dot. zrównoważonego rozwoju i Raporcie ESG - Magdalena Andrejczuk
CSR, ESG, Sustainability - o co w tym chodzi? Co oznaczają te skróty i hasła? Dlaczego powinniśmy dążyć do odpowiedzialnego i zrównoważonego rozwoju? Allegro po raz kolejny opublikowało Raport ESG, co w nim znajdziemy? Jak wygląda odpowiedzialność i dążenie do zrównoważonego rozwoju w Allegro? Jakie mamy plany na przyszłość?
Między innymi na te pytania odpowie Magda Andrejczuk, Sustainability & ESG Expert w Allegro.

Magdalena Andrejczuk, Sustainability & ESG Expert
Magda jest zawodowo związana z odpowiedzialnym biznesem i zrównoważonym rozwojem od ponad 12 lat. W Allegro zajmuje się wdrożeniem i realizacją strategii ESG & zrównoważonego rozwoju oraz raportowaniem, a także m.in. współpracą z partnerami zewnętrznymi. Wcześniej ten temat rozwijała w Agorze, gdzie odpowiadała za CSR, kodeks etyki oraz komunikację. W Forum Odpowiedzialnego Biznesu była zaś Menedżerką Programu Partnerstwa i Karty Różnorodności. Absolwentka socjologii i ekonomii oraz studiów doktoranckich na SGH. Pasjonatka startupów, szczególnie zrównoważonych. Wykładowczyni na takich uczelniach jak: Szkoła Główna Handlowa, SWPS, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Uniwersytet Warszawski czy Akademia Leona Koźmińskiego.  

SEZON II #2
O Automatach paczkowych Allegro One Box - Jacek Powałka
Czym zajmuje się zespół Delivery Experience? Trochę o marce One - jakie usługi wchodzą w jej skład? Projekt automatów paczkowych od kuchni - jak wygląda proces tworzenia takiej sieci? Na czym polega fenomen automatów paczkowych? Dla kogo jest praca w obszarze Delivery Experience?
O tym opowie Jacek Powałka, Head of One Delivery Product & DEX Communication.

Jacek Powałka - Head of One Delivery Product & DEX Communication 
Allegro.pl One Box, InPost.co.uk Lockers, One Kurier, Exppondo.com to autorskie produkty i marki tworzone przez moje zespoły. A wszystko zaprojektowane z myślą o jednym celu: stworzeniu unikalnego doświadczenia klienta, które buduje lojalność.
Manager w firmach logistycznych z 20-letnim doświadczeniem, ekspert Last Mile. Doświadczony w transformacji i zarządzaniu strategicznym, sprzedaży i marketingu, e-commerce, zarządzaniu doświadczeniami klientów oraz w rozwoju i utrzymaniu klientów.
Mówią, że to ważne ;) więc zdobyłem kilka nagród i wyróżnień: International Contest of Direct Marketing „Boomerang”, Golden Arrow, Crackfilm, w tym wyróżnienie za najlepszą kampanię roku. Jestem wykładowcą na uczelniach takich jak Szkoła Główna Handlowa w Warszawie oraz Wyższa Szkoła Biznesu w Nowym Sączu. Jestem członkiem Direct Marketing Association oraz CRMcommunity.com.

SEZON II #1 
O pracy Agile Coachów - Krystyna Abraham-Walasiak i Cezary Mielnicki
O co chodzi z tym agile coachingiem? Kim jest Agile Coach? Jakie kompetencje, umiejętności, zainteresowania powinna mieć osoba aspirująca do roli dobrego Agile Coacha? Jakie wyzwania stoją przed Allegro w kontekście dynamicznego wzrostu i jaką rolę pełni w tym Agile Coach? Co jest najbardziej atrakcyjnego, pociągającego w pracy Agile Coacha? Dynamika pracy Agile Coacha - czy jest w stanie zaplanować swoją pracę w dłuższym terminie, czy zmienność to nieodłączną część tego stanowiska?
Między innymi na te pytania odpowiedzą Krystyna Abraham-Walasiak, Team Leader zespołu Agile Coachów oraz Cezary Mielnicki, Agile Coach.

Cezary Mielnicki, Agile Coach / Chief Scrum Master / psycholog. Podejmuje wyzwania związane z wdrażaniem i rozwojem podejścia zwinnego w organizacjach. Kiedyś Java Developer i manager zespołu. Ma inżyniera we krwi, psychologa w sercu i biznesowca z rozsądku.                                                                                    
Krystyna Abraham-Walasiak, Team Leader / Agile Coach / lider / Analityk Transakcyjny / psycholog w świecie technologii. Usprawnia proces dostarczania wartości na różnych poziomach organizacji. Wspiera zespoły w zmianie i w budowaniu współpracy.

SEZON I #12
Akademia Allegro - Kinga Hajducka
Znacie już Akademię Allegro? Chcecie wiedzieć kto stoi za tym wyjątkowym projektem? O tym z jakich etapów składał się proces tworzenia Akademii Allegro, jak udało zaangażować się w niego blisko 100 osób oraz o tym jak mądrze wybierać kursy online, opowie Kinga Hajducka, Lider ds Edukacji i Rozwoju Sprzedających w Allegro.

Kinga Hajducka - Lider ds Edukacji i Rozwoju Sprzedających. Odpowiada za program edukacji online największej platformy handlowej w Polsce. Pomysłodawczyni i realizatorka Akademii Allegro. Kinga odpowiada za program edukacji online ulubionego miejsca zakupowego w Polsce. Jest autorką programów ambasadorskich dla Le Petit Marseillas, O.B., L'Oréal Paris, które skupiły kilkanaście tysięcy ambasadorów. Prowadziła zajęcia na dwóch poznańskich uniwersytetach - Adama Mickiewicza i Uniwersytecie Artystycznym. W swojej pracy wykorzystuje social media, content marketing i magię Word Of Mouth Marketing. Pomaga budować skuteczną komunikację online i długotrwałe relacje w biznesie.

SEZON I #11
Dział Finansowy w Allegro - Dominika Piotrowska
Księgowość – dla jednych smutna konieczność, dla innych źródło wyzwań iciekawa przygoda. Jak funkcjonuje Dział Finansowy w Allegro i z jakimi wyzwaniami jego pracownicy mierzą się na co dzień? Jakie systemy ułatwiają im pracę? O tym jak zaksięgować 12000 faktur miesięcznie, jak zmobilizować 2000 pracowników by oddali dokumenty na czas oraz dlaczego jeszcze w dziale finansowym Allegro nie ma nudy, opowie Dominika Piotrowska – Liderka Zespołu - Sekcji Kosztów i Zobowiązań w Allegro.

Dominika Piotrowska pracuje w Allegro już ponad 10 lat, a od prawie 7 jest liderem w zespole finansowo-księgowym. Sprawuje pieczę nad zespołem kosztów i zobowiązań. Współpracuje ze wszystkimi działami w organizacji, wysoko stawia sobie cele i realizuje je z pełną pasją. Zawsze z uśmiechem i energią odpowiada na każde pytanie, tłumaczy wszystkie wątpliwości nurtujące biznes :-)

SEZON I #10
Customer Experience w Allegro - Izabela Niewiedział

Zespół Customer Experience w Allegro to aktualnie ponad 600 osób, które miesięcznie obsługują około 340 tysięcy zapytań pochodzących od klientów i użytkowników Allegro. Jak wyglądała praca zespołu przed laty, a jak wygląda dziś? Z jakich kanałów kontaktu korzystają klienci Allegro?
Zapraszamy na podcast z Izabelą, liderką w Customer Experience, która opowie nam o pracy swojego zespołu, o wyzwaniach z jakimi mierzą się na co dzień, a także o przyszłości obsługi klienta w Allegro.

Izabela Niewiedział jest liderką w zespole Customer Experience. W Allegro pracuje od grudnia 2003 roku, kiedy to firma była kameralnym startupem. Każdego dnia razem ze swoim zespołem profesjonalnych doradców dba o to, by podróż klientów po Allegro zawsze kończyła się szczęśliwie, nawet jeśli po drodze zdarzy im się zgubić bilet. Dla Izabeli wyzwaniem jest każde “nie da się“. Porusza wtedy niebo i ziemię, aby w niestandardowy sposób pomóc klientowi. Jest specjalistką od sytuacji kryzysowych. Allegro dla Izabeli to niesamowita przygoda w ekspresowo zmieniającym się środowisku pracy. To nowe projekty i ciągłe wyzwania. To realny wpływ na wiele zmian, nowoczesne i profesjonalne narzędzia pracy oraz praca z inspirującymi, różnorodnymi ludźmi, od których można się wiele nauczyć.

SEZON I #9
Praca w Zespole Reklamy Allegro - Maciej Piątek

Jakie są zasięgi i skala realizowanych kampanii?  Jak działają modele FF i CPM? Jakie są najnowsze trendy na rynku reklamy internetowej? Jakie wyzwania stoją przed branżą reklamową w Polsce?
O tym opowie Maciej Piątek, Senior Advertising Business Partner, który od kilku lat odpowiada w Allegro za współpracę z klientami biznesowymi w ramach komercyjnej oferty reklamowej firmy.

Maciej Piątek - Senior Advertising Business Partner, na co dzień współpracuje z największymi markami elektronicznymi, szukając dla nich rozwiązań reklamowych, które umocnią  obecność brandów na platformie Allegro. Od blisko 20 lat związany z branżą reklamową.

SEZON I #8
Zespół SEO w Allegro - Przemysław Jakubowski

Czym właściwie zajmuje się zespół SEO, jaki jest jego główny cel? Do czego dążymy jako Allegro w zakresie wykorzystania popularnych wyszukiwarek? Co wyróżnia nas na rynku e-commerce? Na ile praca zespołu różni się od pracy w agencji, co jest wyjątkowego w Allegro pod kątem SEO?
Na te pytania odpowie Przemysław Jakubowski, Marketing Team Manager w Allegro.

Przemysław Jakubowski - liderem zespołu SEO w Allegro.pl z ponad 13-letnim doświadczeniem w branży SEM/SEO. Na co dzień poszukuje rozwiązań, które dadzą efekt skali. Uwielbia dane i automatyzację procesów. Na koncie posiada niejedno szkolenie, parę kar od Google oraz kilka stron wyciągniętych z kłopotów. Prywatnie miłośnik ciężkich gitarowych riffów.

SEZON I #7
Delivery Experience w Allegro - Łukasz Szczepański

Czym jest Delivery Experience w Allegro? Jak sprzedający powinni dbać o doświadczenie klienta związane z dostawą? Jakie cele stawiamy sobie w tym zakresie? Co jest naszym największym wyzwaniem?
Między innymi na te pytania odpowie Łukasz Szczepański, Delivery Experience Director w Allegro.

Łukasz Szczepański - dołączył do Allegro we wrześniu 2019 roku i odpowiada za rozwój obszaru Delivery Experience. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie zawodowe, w tym 6 lat pracował dla SCM na Ukrainie - największego lokalnego holdingu. Przed dołączeniem do Allegro, Łukasz był prezesem Grupy Merlin - jednego z czołowych graczy e-commerce w branży książek i zabawek.

SEZON I #6
Analityk Danych w Delivery Experience - Jakub Zalewski

Jakie dane analizujemy i czym charakteryzuje się praca analityka danych w Allegro? Czym jest Delivery Experience i dlaczego analiza danych z nim związana dla nas ważna? Czym się różni praca Analityka Danych w Delivery Experience od podobnej roli w innych działach? Jak praca Data Analityka przekłada się na to co Allegro oferuje swoim Kupującym?
Między innymi na te pytania odpowie Jakub Zalewski, Senior Data Analyst, w najnowszym podcascie.

Jakub Zalewski - Senior Data Analyst w zespole Allegro Delivery Experience. Jest odpowiedzialny za przygotowanie analiz, które wspierają wiele decyzji biznesowych podejmowanych przez managerów z obszaru logistyki. Przed dołączeniem do Allegro doświadczenie zawodowe zdobył w bankach i firmie pożyczkowej analizując dane kredytowe klientów, tworząc raporty i modele ryzyka. Od zawsze związany z danymi i technologią.

SEZON I #5
Sprzedaż zagraniczna Allegro - Kacper Rozenbaum

Czym jest cross border? Dlaczego jest istotny w rozwoju segmentu sprzedaży detalicznej? Czym na co dzień zajmuje się zespół odpowiedzialny za współpracę ze sprzedawcami z innych państw? Jak pozyskać bliskich i dalszych sąsiadów? Z jakimi wyzwaniami związanymi z pozyskaniem zagranicznych sprzedawców się stykamy?
Między innymi o tym opowie Kacper Rozenbaum.

Kacper Rozenbaum pełni w Allegro role Head of International Sales, gdzie odpowiada za rozwój bazy międzynarodowych merchantów. Przed dołączeniem do Allegro Kacper pracował w McKinsey & Company, wiodącej globalnej firmie konsultingowej, gdzie doradzał klientom technologicznym, e-commerce i detalicznym w Europie, Australii i Ameryce Północnej. Kacper posiada MBA z INSEAD (Singapur/Francja) oraz tytuł magistra Uniwersytetu Warszawskiego.  

SEZON I #4
Allegro Lokalnie - Karol Czupryński

Czy można pracować w startupie i największej firmie e-commerce w Polsce jednocześnie? Czym jest Allegro Lokalnie? Dlaczego wróciliśmy do korzeni Allegro? Jakie mamy plany i co jest dla nas ważne z perspektywy klienta kupującego i sprzedającego? Dlaczego musimy analizować dane? Czym jest emocjonalne podchodzenie do pewnej wyceny? Dlaczego “daję 30 zł i jutro będę” nie sprawdzi się na Allegro Lokalnie?  

Karol Czupryński - Dyrektor Allegro Lokalnie, który w swojej codziennej pracy odpowiada za cały serwis www.allegrolokalnie.pl. Stworzył go od podstaw oraz dba o jego ciągły rozwój. O rynku C2C, czyli Customer-to-Customer, wie absolutnie (prawie) wszystko!

SEZON I #3
Summer e-Xperience w Allegro - Kamila Karasiewicz

O  programie Summer e-Xperience posłuchasz w Allegro Podcast z Kamilą Karasiewicz - Junior Data Analyst w Allegro. Summer e-Xperience to 3 miesiące intensywnej, praktycznej nauki i współpracy z najlepszymi specjalistami Allegro.
Program jest płatny, a najlepsi uczestnicy mają możliwość zatrudnienia u nas, tak jak Kamila!
SEZON I #2
Onboarding w Allegro - Wioleta Banaszek

Jak wyglądają pierwsze dni w Allegro? Dlaczego onboarding jest ważny? Jak poradziliśmy sobie z przejściem na pracę zdalną? Czym zajmuje się zespół Learning and Development?
Na te pytania odpowie Wioleta Banaszek - Learning and Development Specialist.
SEZON I #1
Special Case Team w Customer Experience w Allegro - Wojciech Matelski

Czym jest Special Case Team w Allegro? Jak i dlaczego powstał w Allegro? Jakie chwytające za serce historie ma do opowiedzenia? Jak znaleźć rozwiązania w sytuacjach wydawałoby się "bez wyjścia" i  pomóc innym?
Na te pytania odpowie Wojciech Matelski - Lider w Customer Experience w Allegro oraz Lider Special Case Teamu.