Allegro Ads* jako narzędzie reklamowe dostępne jest na rynku od ponad 2 lat. W tym czasie skorzystało z niego kilkadziesiąt tysięcy małych i średnich firm. Jakie mają doświadczenia związane z Allegro Ads i dlaczego po tę usługę sięgnęli - tego można dowiedzieć się ze strony ads.allegro.pl, gdzie znalazły się historie zwycięzców konkursu “Zostań twarzą Allegro Ads”.

• Postanowiliśmy pokazać historie sukcesu naszych klientów mając nadzieję, że zainspirują innych sprzedających do skorzystania z tej formy reklamy. Do konkursu mógł zgłosić się każdy, kto korzysta z naszej usługi i uważa, że pomogła mu osiągnąć sukces handlowy - mówi Monika Jankiewicz, Allegro Ads Team Leader. - Zależało nam na pokazaniu różnych sytuacji, w których ten rodzaj reklamy, okazał się strzałem w dziesiątkę. Spośród wielu zgłoszeń, wybraliśmy dwóch sprzedających: Ebebe, niewielkiego, rodzinnego producenta produktów do pielęgnacji niemowląt oraz Kronos, sprzedawcę sprzętu sportowego. I to do nich udaliśmy się z kamerą - dodaje.

Jak wyglądał plan zdjęciowy?

Dla zwycięzców wygrana była dużym zaskoczeniem. Organizatorzy przyznają, że wybór nie był łatwy. Czytając nadesłane historie, a następnie rozmawiając z ich autorami, widać było, że w prowadzenie swoich firm wkładają całe serce.

• Szczególnie zapadła nam w pamięć historia firmy Dekolo. Jej właściciel, Pan Krystian, jest zagorzałym fanem Allegro. Pierwsze aukcje tworzył dla niego tata, gdy Krystian miał 15 lat. Później z kolegami z osiedla rywalizowali o gwiazdki na Allegro. 15 lat później zdecydował się stanąć po drugiej stronie - już jako sprzedawca. Na Allegro Ads wspiera sprzedaż artykułów dekoracyjnych. Najważniejsze w produkcie jest dla niego możliwość konkurowania z firmami z wielotysięcznymi budżetami przeznaczonymi na reklamę. Jako mała rodzinna firma wiedzą, że ich produkty dzięki Adsom, mają możliwość pokazać się tysiącom potencjalnych klientów - opowiada Monika Jankiewicz.

Posłuchaj historii firm, które odniosły sukces i pozwól się zainspirować!

*Allegro Ads to reklama, która działa w systemie PPC (pay-per-click), co oznacza, że reklamodawca płaci wyłącznie za kliknięcie, czyli za kontakt z ofertą. Wyświetlane reklamy są dobierane tak, aby jak najlepiej odpowiadały na pytanie użytkownika.

Opracowanie graficzne: DB Creative Factory

Agata Stachowiak

magazyn@allegro.pl
Debiut czata Allegro: jesteśmy bardziej dostępni
Liczba sprzedanych na Allegro przedmiotów przekracza już milion dziennie. Ta rosnąca masa powoduje, że czasem trzeba szybko porozumieć się bezpośrednio z obsługą serwisu. Dlatego wprowadzamy Czat Allegro – pierwszy krok ku nowym formom komunikacji klientów i sprzedających z serwisem.
Allegro Ads w nowej odsłonie
Dwa i pół roku roku temu Allegro wprowadziło nowy system promowania ofert na platformie – dzisiaj Allegro Ads obsługuje ponad milion ofert i odpowiada na kilkadziesiąt milionów zapytań dziennie. Dzięki autorskiemu rozwiązaniu deweloperów Allegro, od kilku tygodni sprzedający mogą planować kampanie reklamowe w nowym panelu i liczyć na skuteczne wyróżnienie się spośród konkurencji.
Technologiczny Pol’and’Rock tylko z Allegro
Strefa Allegro już po raz dziewiąty urozmaici Najpiękniejszy Festiwal Świata - Pol’and’Rock. Jak co roku zapewniamy uczestnikom nowe atrakcje, by element zaskoczenia był nieodłączną częścią zabawy w Strefie Allegro. Tym razem stawiamy mocno na technologię.
Czego nie możecie przegapić na Pol’and’Rock Festival 2018?
Już za kilka dni Kostrzyn nad Odrą przyciągnie setki tysięcy ludzi, którzy wspólnie będą się bawić na najsłynniejszym polskim festiwalu. Pol’and’Rock, mimo że pod nową nazwą, od niemal ćwierć wieku jest obecny w sercach melomanów. Tegoroczna edycja zachęca bogactwem repertuaru koncertów, wykładów i warsztatów. Co ciekawego znajdziecie na polu festiwalowym i to nie tylko w specjalnej strefie Allegro? Przeczytacie dalej!