Czy mała, początkująca firma może konkurować ze znanym sklepem lub producentem? Historie Ebebe i Kronos pokazują, że dzięki uporowi i wykorzystaniu odpowiednich rozwiązań reklamowych, wszystko jest możliwe. Firmy, które wygrały konkurs organizowany przez Allegro Ads, swoimi receptami na sukces dzielą się teraz z innymi.

Allegro Ads* jako narzędzie reklamowe dostępne jest na rynku od ponad 2 lat. W tym czasie skorzystało z niego kilkadziesiąt tysięcy małych i średnich firm. Jakie mają doświadczenia związane z Allegro Ads i dlaczego po tę usługę sięgnęli - tego można dowiedzieć się ze strony ads.allegro.pl, gdzie znalazły się historie zwycięzców konkursu “Zostań twarzą Allegro Ads”.

• Postanowiliśmy pokazać historie sukcesu naszych klientów mając nadzieję, że zainspirują innych sprzedających do skorzystania z tej formy reklamy. Do konkursu mógł zgłosić się każdy, kto korzysta z naszej usługi i uważa, że pomogła mu osiągnąć sukces handlowy - mówi Monika Jankiewicz, Allegro Ads Team Leader. - Zależało nam na pokazaniu różnych sytuacji, w których ten rodzaj reklamy, okazał się strzałem w dziesiątkę. Spośród wielu zgłoszeń, wybraliśmy dwóch sprzedających: Ebebe, niewielkiego, rodzinnego producenta produktów do pielęgnacji niemowląt oraz Kronos, sprzedawcę sprzętu sportowego. I to do nich udaliśmy się z kamerą - dodaje.

Jak wyglądał plan zdjęciowy?

Dla zwycięzców wygrana była dużym zaskoczeniem. Organizatorzy przyznają, że wybór nie był łatwy. Czytając nadesłane historie, a następnie rozmawiając z ich autorami, widać było, że w prowadzenie swoich firm wkładają całe serce.

• Szczególnie zapadła nam w pamięć historia firmy Dekolo. Jej właściciel, Pan Krystian, jest zagorzałym fanem Allegro. Pierwsze aukcje tworzył dla niego tata, gdy Krystian miał 15 lat. Później z kolegami z osiedla rywalizowali o gwiazdki na Allegro. 15 lat później zdecydował się stanąć po drugiej stronie - już jako sprzedawca. Na Allegro Ads wspiera sprzedaż artykułów dekoracyjnych. Najważniejsze w produkcie jest dla niego możliwość konkurowania z firmami z wielotysięcznymi budżetami przeznaczonymi na reklamę. Jako mała rodzinna firma wiedzą, że ich produkty dzięki Adsom, mają możliwość pokazać się tysiącom potencjalnych klientów - opowiada Monika Jankiewicz.

Posłuchaj historii firm, które odniosły sukces i pozwól się zainspirować!

*Allegro Ads to reklama, która działa w systemie PPC (pay-per-click), co oznacza, że reklamodawca płaci wyłącznie za kliknięcie, czyli za kontakt z ofertą. Wyświetlane reklamy są dobierane tak, aby jak najlepiej odpowiadały na pytanie użytkownika.

Opracowanie graficzne: DB Creative Factory

Agata Stachowiak

magazyn@allegro.pl
Debiut czata Allegro: jesteśmy bardziej dostępni
Liczba sprzedanych na Allegro przedmiotów przekracza już milion dziennie. Ta rosnąca masa powoduje, że czasem trzeba szybko porozumieć się bezpośrednio z obsługą serwisu. Dlatego wprowadzamy Czat Allegro – pierwszy krok ku nowym formom komunikacji klientów i sprzedających z serwisem.
Allegro Ads w nowej odsłonie
Dwa i pół roku roku temu Allegro wprowadziło nowy system promowania ofert na platformie – dzisiaj Allegro Ads obsługuje ponad milion ofert i odpowiada na kilkadziesiąt milionów zapytań dziennie. Dzięki autorskiemu rozwiązaniu deweloperów Allegro, od kilku tygodni sprzedający mogą planować kampanie reklamowe w nowym panelu i liczyć na skuteczne wyróżnienie się spośród konkurencji.
Graj, licytuj i pomagaj z Allegro dla WOŚP! Wystartowały aukcje orkiestrowe
Ulubione aukcje charytatywne Polaków wczoraj miały swoją premierę – już po raz dziewiętnasty. W serwisie aukcje.wosp.org.pl pojawiły się pierwsze aukcje, na rzeczyodserca.pl czekają ujmujące historie przedmiotów, a Wirtualna Puszka w aplikacji mobilnej Allegro jest gotow
Podwajamy Radość dla dzieci w szpitalach onkologicznych
Mattel razem z Allegro organizują wyjątkową akcję Podwajamy Radość. Do dzieci na oddziałach onkologicznych, przy współpracy z Drużyną Szpiku, może trafić aż 30 tys. zabawek! Ambasadorką akcji została aktorka Katarzyna Bujakiewicz.