Allegro ma ponad 20 milionów zarejestrowanych klientów, którzy kupują milion przedmiotów dziennie. Z perspektywy zespołu obsługi to olbrzymie wyzwanie – mówi Przemysław Budkowski, prezes Allegro. – W Internecie mamy do czynienia z prawdziwą wolnością wyboru – od konkurencji dzieli nas jedno kliknięcie, dlatego obsługa klientów ma kluczowe znaczenie dla Allegro. Zależy mi bardzo, aby doświadczenie zakupowe naszych klientów było jak najlepsze i dlatego bardzo się cieszę, że do naszego zespołu dołącza Jakub Kłoczewiak, menedżer z olbrzymim doświadczeniem w tym zakresie – dodaje Przemysław Budkowski.

Jakub Kłoczewiak ma ponad 20-letnie doświadczenie w zakresie budowania strategii oraz zarządzania zespołami obsługi klientów. Był m.in. wiceprezesem Liberty Global/UPC Polska odpowiedzialnym za obsługę klientów operatora kablowego w Europie Środkowo-Wschodniej. Wcześniej przez kilka lat zarządzał obsługą klienta w grupie Orange m.in. jako prezes spółek Contact Center sp. z o.o. oraz Orange Customer Service sp. z o.o. Pracował także dla Agros Holding (grupa Pernod Ricard) oraz PKO BP. Jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego, Szkoły Głównej Handlowej oraz studiów MBA na University of Illinois at Urbana-Champaign.

Fot. Michał Bonarowski, opracowanie graficzne: DB Creative Factory

Michał Bonarowski

magazyn@allegro.pl