Wystarczy stworzyć film reklamowy, który w ciągu maksymalnie 60 sekund opowie o idei i marce Allegro – platformie zakupowej, na której można znaleźć wszystko. Nasza idea: każdy z nas marzy o tej wyjątkowej rzeczy, która odmieni jego codzienność i pozwoli osiągnąć w życiu pełnię. Każdy ma szansę odnaleźć swój „skarb”, trzeba tylko szukać.

Konkurs polega na napisaniu scenariusza i treatmentu oraz zrealizowaniu reklamy, której tematem są produkty sponsorów, w tym także – Allegro.

Treatment, pojęcie często używane w filmowym świecie, to inaczej wizja reżysera zawierająca streszczenie filmu, pomysł, sposób opowiadania historii i inne istotne elementy, aby można było ocenić, o czym i jaki będzie film. Jury oceni wszystkie zgłoszenia i 20 najlepszych propozycji zostanie skierowanych do produkcji. Młodzi reżyserzy otrzymują od organizatorów budżet, wsparcie produkcyjne, postprodukcyjne i nadzór merytoryczny. W tym roku filmy powstaną dla Allegro, Black Red White, Co Jest Grane 24, Link4, Hortex, Huawei, Mastercard, Radio Zet Chili i Rossmann.

Chętni do wzięcia udziału w konkursie powinni wejść na stronę www.papayayoungdirectors.com i odebrać pakiet konkursowy. Zgłoszenia przyjmowane są do 17 marca, a ogłoszenie zwycięzców nastąpi 7 czerwca podczas finałowej gali.

Tu możecie zobaczyć filmy o Allegro, które brały udział w ubiegłorocznej edycji konkursu: Papaya Young Directors – szansa dla młodych reżyserów.

Michał Bonarowski

magazyn@allegro.pl

Powiązane artykuły